Dokonce i když je nevidíte, všechno kolem vás je plné mikroorganismů a některé z nich mohou způsobit onemocnění. Proto je velmi důležité udržovat dobrou osobní hygienu a čistotu v domě. Některé základní tipy:

  • Umyjte si ruce, když se vrátíte domů, před jídlem a po kontaktu se zvířaty.
  • Denně se sprchujte, abyste kontrolovali bakterie, které mohou ovlivnit pokožku. Zvláště důležité je to udělat po cvičení, protože podporuje pocení a kontakt s bakteriemi přítomnými na površích, s nimiž je naše kůže v kontaktu.

Zubní klinika Dobře spát erpetmedical

Všechny funkce našeho těla jsou ovlivněny nedostatkem spánku, od endokrinního, imunitního nebo dýchacího systému až po krevní tlak nebo kardiovaskulární zdraví.

Navíc několik studií naznačuje, že nedostatek adekvátního spánku může zvýšit riziko obezity, infekcí a srdečních onemocnění.

Takže jaké jsou správné hodiny spánku pro zdraví? Obecná doporučení závisí na věku a jsou následující:

  1. Novorozenci do 3 měsíců: 14-17 hodin.
  2. Děti do 11 měsíců: 12-15 hodin.
  3. Děti do 2 let: 9-15 hodin
  4. Děti do 5 let: 10-13 hodin
  5. Děti do 13 let: 9-11 hodinZubní klinika Dobře spát erpetmedical
  6. Mládež do 17 let: 10 hodin denně.
  7. Dospělí: 7-9 hodin denně. Dobře spát
  8. Dospělí erpetmedical nad 65 let: 7-8 hodin denně.

Chcete-li lépe spát, erpetmedical doporučujeme implantovat tyto návyky:

  • Mít pravidelný plán jít spát a vstávat.
  • Propojte nějakou rutinu s časem, kdy jdete spát. Mohou to být jednoduché akce, jako je čištění zubů, koupání nebo čtení.
  • Zapojte se do cvičení, ale snažte se to neudělat těsně před spaním.
  • Nepoužívejte stimulanty, jako je káva nebo jiné kofeinované nápoje, po 16: 00.
  • Spát v pohodlném oblečení, v tmavé a tiché místnosti.
  • Nezapomeňte erpetmedical na své duševní zdraví!
  • Jak jsme viděli na začátku tohoto článku, psychická pohoda je hlavní součástí zdraví, jak sama who zdůrazňuje ve své definici.

Duševní a fyzické zdraví jsou úzce spojeny, protože pokud jedna není dobrá, negativně ovlivní druhou a naopak.

Dnes víme, že zdravotní stres je spojen s méně zdravým životním stylem, což vede k závislosti na tabáku a alkoholu a horší stravě.

Je velmi důležité, abyste se starali o vaši mysl a tělo. Zde je několik tipů, které Zubní klinika vám mohou pomoci:

  1. Lidé jsou sociální bytosti, takže povzbuzujte a pečujte o své lidské vztahy s rodinou a přáteli.
  2. Naučte se požádat o pomoc, když ji potřebujete.
  3. Odpočiňte si, Zubní klinika Jezte dobře erpetmedical a sportujte, pro všechny výhody, které, jak jsme již vysvětlili, přinášejí.
  4. Vážte si sebe a přijměte sebe tak, jaký jste.
  5. Strávit několik minut denně. Meditace je dobrý způsob, jak zlepšit psychickou pohodu.
    Nastavte jeden nebo více důležitých cílů, protože dlouhodobá motivace podporuje zdraví mysli.

Zde je několik tipů, které Zubní klinika vám mohou pomoci

Postarejte se o své zdraví

Jak jste viděli, existuje mnoho kroků, které můžete podniknout k udržení dobrého zdraví. Je na vás, zda je realizujete, nebo ne. Ve Veritas věříme, že aktivní přístup ke zdravotní péči je nezbytný.

Proto, kromě podpory vás sledovat všechny rady, informace obsažené v tomto článku, nabízíme vám různé studie, které vám umožní dozvědět o riziku onemocnění, základní informace, pomocí kterých si můžete vzít na sebe individuální pomoc, ale také kontrolovat a vyvarovat se těch onemocnění, které jsou více náchylné. Chcete získat další informace?

  • První roky společného života: Zubní klinika 0 až 12 měsíců
    Dokonce i 9 měsíců těhotenství je ideální čas, začít se starat o zdraví svého nenarozeného dítěte, a od tohoto okamžiku, alespoň do 6 měsíců, Světová zdravotnická organizace (WHO) nabízí výhradně kojení. Důvodem je nižší dětská úmrtnost a také plnější uspokojování potřeb dítěte. Návštěvy pediatra by měly být prováděny měsíčně.
  • Děti: 1 až 12 let
    Tato další fáze života stejně důležité, jako první, a zde bychom měli být v obraze, sledovat a přispívat k vývoji dítěte, tak aby co nejlépe přispět k jeho růstu a rozvoji, posiluje jeho organismus, především imunitní systém. Prohlídky během průzkumů a kontrol by měly být prováděny nejméně jednou ročně.První roky společného života: 0 až 12 měsíců
  • Je třeba poznamenat, že jsme přes rostoucí globální trend, s dětmi, které trpí na nadváhu a obezitu, a země Latinské Ameriky jsou na prvním místě v těchto podmínkách, například kolem 4 milionů dětí ve věku do 5 let v tomto stavu, podle studie v časopise The Lancet. Proto erpetmedical musíme být ostražití ohledně toho, jak krmíme naše děti.
  • Mládež: 12 až 18 let
    Zde začíná jeden Společně pro Zdraví z nejdůležitějších projít v našem životě: zrání těla a mysli; proto je konzultace u lékaře, nebude se již týká pouze otázek růstu a rozvoje, ale také správného průvodce pro děti, protože oni začnou mít více reálný kontakt se světem dospělých, včetně sexualitou a závislostí, mimochodem.Postarejte se o své zdraví

Tímto způsobem, v tomto případě je komunikace mezi rodiči a dětmi se stává velmi důležité pro péči o jejich blaho, protože se mohou objevit příznaky některých nemocí, které z rozpaků nemusí chtít komunikovat s rodiči společně pro zdraví, a to může poškodit jejich života.

Dospělí: 18 až 60 let Zubní klinika
I když splatnost je také rozdělena na jednotlivé etapy, většina dospělých má tendenci k prudkému poklesu fyzické aktivity, z důvodu pracovní podmínky, proto je velmi důležité, aby se zabránilo sedavý způsob života a hledat zdravé výživy, a vyhnout se pádu do nadměrné množství tuku, alkoholu, tabáku, a obecně být dostatečně informováni o stylu života, který jsme se rozhodli přijmout.

Doporučuje se zvážit následující opatření v závislosti na pohlaví a věku:

Ženy: od 20 do 35 let, navštěvují praktického lékaře od jednoho do dvou jednou za dva roky, a alespoň jednou v roce mají kontrolu ginekologiczną, aby se zabránilo nebo zjistit včas, mimochodem, rakovina děložního čípku nebo prsu (obvykle ve věku 30-35 let).

Ve věku od 35 do 60 let se mohou vyskytnout výkyvy hmotnosti z důvodu velkých hormonálních výkyvů, a při menopauze kardiovaskulární onemocnění jsou urychlovány, a proto také musí být přítomen poradenství v kardiologii.

Gastrointestinální Zubní klinika prohlídky by měly být častější; od 30. rok života příznaky jako m.in. otok nebo zácpa se může zhoršit.

Muži: doporučuje se provádět pravidelné lékařské prohlídky, jako jsou testy na гликемию, kontrola krevního tlaku nebo zvětšení prostaty, a to jsou jen některé z nich. Nutná je fyzická aktivita nejen v dobré kondici, ale také prevence deprese, cukrovky, srdečních onemocnění, mrtvice a podobně.